Galeria:
Opis:
Niezależne skrzydło na 1. piętrze budynku z własną wyposażoną kuchnią. Przestronne wejście idealne do zorganizowania sekretariatu wraz z poczekalnią. Dwa przestronne pokoje biurowe z możliwością wykorzystania jako gabinety, sale konferencyjne, bądź pokój dla kilku pracowników (księgowość, dział handlowy itp.). Zaplecze sekretariatu idealne na archiwum, podręczny magazynek, pokój socjalny, bądź serwerownię. Trzeci gabinet dla kierownika, księgowości, kadr itp. Pomieszczenia klimatyzowane. Wykładziny dywanowe.
BUDYNEK „A”: Budynek o charakterze biurowo-usługowym w dobrym stanie technicznym, posiadający duży parking (140 miejsc), dozorowany, ocieplony, z dogodnym dojazdem. Recepcja oraz całodobowa ochrona fizyczna i monitoring. Instalacje elektryczne z zasilaniem awaryjnym (140 kW), teleinformatyczne, internet światłowodowy (5 dostawców); ogrzewanie centralne miejskie. Winda osobowa. Stolarka okienna PVC. Przystanek MPK „Zajezdnia Nowa Huta” bezpośrednio przed budynkiem. Bliskość obwodnicy Krakowa (niecałe 2 km do drogi S-7).
– wskaźnik rocznego zapotrzebowania na energię użytkową: EU = 110,72 kWh/(m2 * rok)
– wskaźnik rocznego zapotrzebowania na energię końcową: EK = 111,33 kWh/(m2 * rok)
– wskaźnik rocznego zapotrzebowania na nieodnawialną energię pierwotną: EP = 183,59 kWh/(m2 * rok)
– udział odnawialnych źródeł energii w rocznym zapotrzebowaniu na energię końcową: U(OZE) = 0,00 %
– jednostkowa wielkość emisji CO2: E(CO2) = 0,05 t CO2/(m2 * rok)
Dostępność: od połowy stycznia 2024
BUDYNEK „A”, 1. piętro, skrzydło prawe:
– 1.04 – 38,0 m2 – hol/sekretariat
– 1.07 – 23,1 m2 – gabinet
– 1.08 – 9,2 m2 – pom. gosp./zaplecze/archiwum podręczne
– 1.09 – 6,5 m2 – kuchnia (wyposażona w meble i sprzęty)
– 1.10 – 33,3 m2 – gabinet
– 1.11 – 34,7 m2 – sala konferencyjna
RAZEM: 144,8 m2